- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
- Wybory na sołtysów i przewodniczącego zarządu osiedla 2025
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025
Wotum zaufania i absolutorium dla Burmistrz Dukli!

Na sesji Rady Miejskiej w Dukli 24 czerwca 2025 roku burmistrz Dukli Krystyna Andruch uzyskała wotum zaufania, które jest konsekwencją oceny przez Radę Miejską w Dukli przygotowanego i przedstawionego przez burmistrz raportu o stanie gminy za rok 2024.
Za udzieleniem wotum zaufania głosowało 11 radnych, przeciw było 2, głosowało 13/15 radnych, 2 było nieobecnych.
Na tej samej sesji Rady Miejskiej w Dukli burmistrz Dukli uzyskała absolutorium za wykonanie budżetu za rok 2024. Radni, po zapoznaniu się z pozytywną opinią organu nadzorującego Regionalnej Izby Obrachunkowej i sprawozdaniami burmistrza i skarbnika Gminy zagłosowali: 12 radnych za, wstrzymała się 1 radna, głosowało 13/15 radnych, 2 było nieobecnych.
Udzielenie absolutorium oznacza stwierdzenie prawidłowości działania finansowego organu wykonawczego w danym roku budżetowym. Absolutorium służy Radzie do sprawowania kontroli wykonania budżetu.
Krystyna Boczar-Różewicz